+ Konuyu Cevapla
Toplam 5 Sayfadan 5. Sayfa
BirinciBirinci ... 3 4 5
Toplam 92 sonuçtan 81 ile 92 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Akşam'la Gezi Eki...

  1. #81
    Hakan / Başka Bi Mod
    2007 Özel Ödülü & En Sevilen Üye 2.si 2008 En Sevilen Bay & En Komik Üye 2.si.
    Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    296
    Teşekkür
    0
    2 Mesajına 8 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    194

    Standart

    mustim atlarmıyım hiç..:) kemik ekip derken biliyosunuz kendinizi sizler...:)
    bu arada ersanım angelım tşkler ..öptüm yalovaya sevgiler..çok ara verdin gel artık..:)
    İnsan ne zaman anlatılabilmiş ki ... kısa kısa ..... kolay kolay ...........

  2. #82
    eleman67
    Misafir eleman67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Click here to enlarge Hakan Nickli Üyeden Alıntı
    mustim atlarmıyım hiç..:) kemik ekip derken biliyosunuz kendinizi sizler...:)
    bu arada ersanım angelım tşkler ..öptüm yalovaya sevgiler..çok ara verdin gel artık..:)
    HEHEHEHE SENDEN BUNU DUYMAK GÜZEL...
    ARTIK UYUYABİLİRİM... HATTA BENDE HAZIRLIK AŞAMASINDA KATKIDA BULUNMAK İSTERİM SİZLERE...

  3. #83
    Hakan / Başka Bi Mod
    2007 Özel Ödülü & En Sevilen Üye 2.si 2008 En Sevilen Bay & En Komik Üye 2.si.
    Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    296
    Teşekkür
    0
    2 Mesajına 8 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    194

    Standart

    sen her zaman rahat uyu zaten mustim..önayak oldugun organızasyonlardan dolayı..:)
    tabii neden olmasın...tüm güzel yazılara paylaşımlara açığız..maksat çok kişiye güzel şeyleri ulaştırmak..:)
    İnsan ne zaman anlatılabilmiş ki ... kısa kısa ..... kolay kolay ...........

  4. #84
    eleman67
    Misafir eleman67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Click here to enlarge Hakan Nickli Üyeden Alıntı
    sen her zaman rahat uyu zaten mustim..önayak oldugun organızasyonlardan dolayı..:)
    tabii neden olmasın...tüm güzel yazılara paylaşımlara açığız..maksat çok kişiye güzel şeyleri ulaştırmak..:)
    tamam abi.. ben sana yollarım maille yazıları , görülmeye değer olanları...

  5. #85
    Hatice / Öğrenci hati üstün bir duruşu var hati üstün bir duruşu var hati üstün bir duruşu var hati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10 Jul 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    344
    Ruh Halim
    Cool
    Teşekkür
    0
    2 Mesajına 3 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    191

    Standart

    semt isimlerinin anlamları cok hoş olmus hakan abiiiiii aldım aldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Click here to enlarge

  6. #86
    Özel
    2007 En Ciddi Üye 2. si
    Loti üstün bir duruşu var Loti üstün bir duruşu var Loti üstün bir duruşu var Loti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Aug 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul / Sarıyer
    Yaş
    47
    Mesajlar
    163
    Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    187

    Standart

    valla italya'ya her sene giden ama tek kelime bilmeyen arkadaşıma çok yaradı bu haftaki floransa ve viyana ekleri :) emeği geçen ÇAĞATAY' ıma , HAKAN babaya , EMEL & ELİF editörlerime ve diğer ekip arkadaşlarına çok teşekkürler ...

  7. #87
    Fatih / TRT Türk Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    Alanya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1,703
    Ruh Halim
    Cool
    Teşekkür
    109
    26 Mesajına 137 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    217

    Standart

    RIO DEJANEIRO Karnavalın başkenti...KAPLICALAR Tanrı'nın eczanesi...Banyo türleri...SERPİN Manyas kaplıcaları...Pamukkale kaplıcası...Yaz tatilinde Kuzey Dodokanes'e...ASSOS..Şimdi tam zamanı...Ağaçların yavaş yavaş yeşerdiği şu günlerde Assos'a gitmenin tam zamanı...Athena Tapınağı'na çıkıp güneşin batışını izlemenin yerini başka ne tutabilir?...Emeği geçen herkese teşekkürler...

  8. #88
    Çağatay Şahin *Çağatay* nickli üye rep puanını kapatmıştır. *Çağatay* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,844
    Teşekkür
    17,090
    1,572 Mesajına 18,208 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    200

    Standart

    fatih Sana Da Teşekkürler.. Ancak Arkadaşlar Bizim Bu Sayi Itibariyle Gezi Eki çalişmamiz Bitmiştir. Bazi Teknik Nedenlerden Dolayi Bizler Gezi Ekini Yapmaktan Vazgeçtik. Bugün Ve Bundan Sonra çikan Gezi Ekleriyle Bir Ilişkimiz Yoktur..

  9. #89
    Fatih / TRT Türk Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay herkes onun adını bilir Fatih Turgay Akçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    Alanya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1,703
    Ruh Halim
    Cool
    Teşekkür
    109
    26 Mesajına 137 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    217

    Standart

    Click here to enlarge *Çağatayyolda* Nickli Üyeden Alıntı
    fatih Sana Da Teşekkürler.. Ancak Arkadaşlar Bizim Bu Sayi Itibariyle Gezi Eki çalişmamiz Bitmiştir. Bazi Teknik Nedenlerden Dolayi Bizler Gezi Ekini Yapmaktan Vazgeçtik. Bugün Ve Bundan Sonra çikan Gezi Ekleriyle Bir Ilişkimiz Yoktur..
    Aaa...Almıyorum o zaman birdaha.Siz yoksanız Gezi ekinin anlamı da olmaz.:)

  10. #90
    Özel
    2007 En Ciddi Üye 2. si
    Loti üstün bir duruşu var Loti üstün bir duruşu var Loti üstün bir duruşu var Loti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Aug 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul / Sarıyer
    Yaş
    47
    Mesajlar
    163
    Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    187

    Standart

    Click here to enlarge *Çağatayyolda* Nickli Üyeden Alıntı
    fatih Sana Da Teşekkürler.. Ancak Arkadaşlar Bizim Bu Sayi Itibariyle Gezi Eki çalişmamiz Bitmiştir. Bazi Teknik Nedenlerden Dolayi Bizler Gezi Ekini Yapmaktan Vazgeçtik. Bugün Ve Bundan Sonra çikan Gezi Ekleriyle Bir Ilişkimiz Yoktur..
    hade yaaa , üzücü bi haber o zaman almamızın bi anlamı kalmadı , zaten kardeşim ets de genel turizm ve tur haberlerini ondan alıyorum zaman zaman ...

  11. #91
    Hakan / Başka Bi Mod
    2007 Özel Ödülü & En Sevilen Üye 2.si 2008 En Sevilen Bay & En Komik Üye 2.si.
    Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan afferin iyi işler yapıyor Hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Jun 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    296
    Teşekkür
    0
    2 Mesajına 8 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    194

    Standart

    Bugüne kadar takip eden tüm cnm arklarıma tşkler....:)
    Herşey de bir hayır vardır...
    Su akar yolunu bulur...
    İYİLER MUTLAKA KAZANIR....:)

    Hepinize çok tşkler..tüm yorumlarınız ve takip etme çabalarınız için tekrar....
    İnsan ne zaman anlatılabilmiş ki ... kısa kısa ..... kolay kolay ...........

  12. #92
    Emekli Yönetici Emekli Yönetici bilinmeyene doğru yelken açıyor Emekli Yönetici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13 Jun 2005
    Mesajlar
    700
    Teşekkür
    0
    4 Mesajına 15 kez
    Teşekkür Aldı.
    Rep Puanı
    195

    Arrow Teşekkürler

    16 Hafta boyunca en iyisini yapmak için buyuk emeklerle hazırladıgınız 16 Gezi eki için tekrar tekrar çok teşekkur edıyorum.. Böyle güzel bir ek'i bizlerle buluşturdunuz .. Site üyesi olmanın dışında bir okuyucunuz olarak bu duruma oldukça üzüldüm ..
    Ve Şehir Rehberiyle de olsa yıne bızımlesınız ..

    Bundan sonra da biz okuyucularınız için daha da guzel projelerınızın oldugu düşüncesindeyım :)
    Nice güzel projelerde buluşmak dileğiyle ...

    Çağatay , Elif , Emel , Hakan Emeklerinize Sağlık :115: Sizler çok değerlisiniz

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.